Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Ρολόι με decoupage

Καλημέρα αγαπημένες !!!
 
Θα ξεκινήσω την ανάρτηση με γκρίνια... μα θα μας τρελάνει τελείως αυτός ο καιρός. Μια μέρα καλή και δυο μέρες χάλια. Και αυτή η σκόνη... αχ αυτή η σκόνη... Δεν τολμώ να βγω στο μπαλκόνι και με πιάνει μια απίστευτη φαγούρα σε όλο το σώμα μου. Και εντάξυ με τα δερματικά είμαι συνηθισμένη  μιας και εδω και χρόνια έχω θέμα με τις δερματικές αλεργίες, αλλά φέτος, για πρώτη φορά, με χτύπησε και στο αναπνευστικό: τρελός βήχας, μπούκωμα και φτέρνισμα...
 
Σας έχω και καλά νέα όμως. Βρίκαμε γαμπρό για την καναρινούλα μου, τη Φίσφη. Τα βάλαμε μαζί στο κλουβάκι και τα πηγαίνουν πολύ καλά.
Η κουκλίτσα μου έκανε και αυγουλάκια και τα κλωσάει σαν καλή μανούλα. Μόνο για νεράκι κατεβαίνει και μετά ξαναγυρνάει στη φωλιά της. Αλλά και ο πατέρας καναρίνος ανεβαίνει στη φωλιά και την ταίζει...  Εντάξυ σαν ζευγάρι έχουν και τα καυγαδάκια τους... πέφτει και καμιά τσιμπιά που και που.
Κάθομαι με τις ώρες και τα κάνω χάζι. ''Τα πάντα εν σοφία εποίησε...''.
 
Το καναρινοζευγαράκι μου έδωσε έμπνευση...
Έφτιαξα και άλλο ένα ρολόι τοίχου. Το θέμα του είναι ''ένα ζευγάρι χελιδόνια, την άνοιξη...'' και μπορεί να μην είδα ακόμη χελιδόνια αλλά με αυτή τη δημιουργία τα έφερα στο σπίτι μου ...
 
Πως το έφτιαξα; Πήρα ένα κομμάτι ξύλο MDF και αφού το αστάρωσα έκανα decoupage και φωτοσκιάσεις. Γύρω- γύρω ήθελα να δημιουργήσω κάτι που να μοιάζει με κορνίζα, γιαυτό πέρασα διάφανο crystal gel που όταν στέγνωσε (μια ολόκληρη ημέρα θέλει για να στεγνώσει... το άτιμο) το τόνισα με ασημί δαχτυλοπατίνα. Έκανα περιγράμματα με relief σε λευκό και χρυσό χρώμα και τόνισα την ''κορνίζα'' με perl pen σε σιέλ. Στο καντράν του ρολογιού έβαλα σιελ perl pen για τις ώρες, κόλλησα στρασάκια (ένα- ένα με οδοντογλυφίδα παρακαλώ...) για τα λεπτά και για να σχηματίσω τους αριθμούς.
Οι δείκτες ήταν σε μαύρο χρώμα αλλά επειδή δεν ταίριαζαν καθόλου, τους έβαψα σε ασημί. Στο κέντρο του μηχανισμού έβαλα μια πέρλα με σιέλ perl pen...
 
Μια εβδομάδα το δούλευα το ρολογάκι ... μα νομίζω πως το αποτέλεσμα με αποζημίωσε...
εσείς τι λέτε;
 
 
 
 
 
και οι λεπτομέρειες: perl pen και στρασάκια
 
 
Αλήθεια πως περνάει έτσι ο καιρός; Τι έμεινε για το Πάσχα; Χαζεύω, στις βόλτες που κάνω στα μπλοκόσπιτα σας πολύ όμορφες δημιουργίες. Λαμπάδες και αυγά με διάφορες τεχνικές και υλικά. Άργησα νομίζω.... Πρέπει να ανασκουμπωθώ και να ξεκινήσω τα πασχαλινά!!!
Με πασχαλιάτικα θα είναι η επόμενη ανάρτηση μου, σας το υπόσχομαι.
 
Μέχρι τότε σας χαρίζω πολλά ανοιξιάτικα, χελιδονένια φιλάκια !!!!
 
Υ.Γ. Ένα ευχαριστώ στα κορίτσια που μου έστειλαν τις συμμετοχές τους για το girly διαγωνισμό.
        Όσες ενδιαφέρεστε να συμμετέχετε δείτε εδώ.





19 σχόλια:

  1. Kαλημέρα από την ανοιξιάτικη και ηλιόλουστη Κύπρο..τη περασμένη βδομάδα ειχαμε σκονη από την ΑΦρική..ευτυχώς έφυγε...τα γλυκούλια μου τα καναρινάκια :)) ΠΟλύ μου άρεσε το ρολόι , εμφάνιση και χρώματα..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δελφινάκι !!! Μακάρι να φύγει και απο εδω η παλιόσκονη.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Επί τη ευκαιρία, έλα κι από μένα, να πάρεις ένα βραβείο!
      http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/04/blog-post_10.html
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο και ρομαντικό το ρολόι..πολύ μου άρεσε!!
    Όσο για τη σκόνη..δεν υποφέρεται άλλο...να φύγει να πάει αλλού..χαχα!
    Ελπίζω να έχει καλύτερο καιρό αύριο..σήμερα είδαμε και λίγο ήλιο...τσαλιμάκια κάνει η άνοιξη..
    Καλό βράδυ..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία. Να πάει και να μη ξαναγυρίσει η παλιοσκόνη. Μακάρι σήμερα να έχει καλό καιρό γιατί η κατασκευή που έχω να κάνω θέλει εξωτερικό χώρο...

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το ρολόι σου, ανοιξιάτικο. Τα χελιδόνια του θα φέρουν καλύτερο καιρό.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη ευχαριστώ. Μάκαριιιιιι δεν αντέχω άλλο τη μαυρίλα. Θέλω να φωτοσυνθέσωωωω...

      Διαγραφή
  5. Μπράβο, έγινε πολύ όμορφο και ρομαντικό! Φαντάζομαι πόση δουλειά...

    Υπομονή με τη σκόνη, από αύριο θα αρχίσει να καλμάρει ο καιρός. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ funky... Ναι είχε αρκετή δουλειά αλλά χαλάλι, έγινε όπως το φανταζόμουν.

      Διαγραφή
  6. Τι λεπτομέρεια..
    Πραγματικά υπέροχο το ρολόι σου..
    Πάντα καλές δημιουργίες και φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Χριστινάκι μου!Καλά γεννητούρια σάς εύχομαι!!Τί νά πώ γιά τό ρολόι!!Εμεινα άφωνη!!!Τέλεια δουλειά(λεπτοδουλειά δηλαδή!!!),πανέμορφο μοτίβο,λάτρεύω τά χελιδόνια,καί φτιαγμένο μέ πολύ γούστο καί μεράκι!!Μπράβο σου!!Τό σχόλιό σου τό διάβασα μέ πολύ προσοχή!Σέ ευχαριστώ πολύ!!!Καλό μεσημέρι!!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Dimi !!! Το σχόλιο για την πασιφλόρα ήταν πολύ ενδιαφέρον. Οσο ζουμε μαθαίνουμε...

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Δημιουργία σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε. Καλημέρα!!!

      Διαγραφή