Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Ρολόι με decoupage Νο 3

Χρόνια Πολλά , Χριστός Ανέστη !!!

Χρόνια πολλά στους Γιώργηδες και στις Γεωργίες.

Χρόνια Πολλά στον αντρούλη μου καθώς και στον αδερφούλη μου. Να τους χαίρομαι...

Όμορφα περάσαμε αυτές τις μέρες.
Πήγαμε τις βόλτες μας, σουβλίσαμε αρνάκι, τσουγκρίσαμε αυγά, φάγαμε κοκορέτσι, κουλούρια, τσουρέκια, σοκολατένια αυγά...γενικώς πολύ φαί ... και πρέπει επειγόντως να μαζευτώ...

και μέσα σε όλα αυτά δημιουργήσα ένα ακόμα ρολογάκι με decoupage και κρακελέ.

Είναι για τη μαμά μου, που μου έκανε παράπονα τηλεφωνικώς, ότι φτιάχνω για τους άλλους και για εκείνη δεν έχω φτιάξει τίποτα... οπότε δεν μπορούσα να της αντισταθώ και έτσι το Μεγάλο Σάββατο τ' απόγευμα έβγαλα ότι υλικό βρήκα μπροστά μου και ξεκίνησα να της φτιάξω κάτι.

Είναι λίγο βιαστική δουλειά γιατί έπρεπε να το τελειώσω γρήγορα, μιας και αύριο πρώτα ο Θεός θα της το παραδόσω απο κοντά...

Ελπίζω να της και σας αρέσει.

Ήθελε, μου είπε, ένα ρολόι για να το βάλλει στην κουζίνα του εξοχικού στην Κύμη, γιαυτό και το έκανα λίγο ανάλαφρο και ανοιξιάτικο: ''Τα αγριολούλουδα του Μάη'' ...


Καλό σας βράδυ αγαπημένα μου γειτονάκια.

Σας φιλώ και πάω να μαζέψω τις βαλίτσες μου γιατί αύριο έχω πρωί- πρωί ταξίδι....



39 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά! Να τους χαίρεσαι τους Γιώργηδες! Υπέροχο το ρολόι σου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη!Να χαίρεσαι τους άντρες της ζωής σου!Σε χρόνια τους πολλά και καλά!
    Το ρολόϊ μοσχοβολά εξοχή!
    Φιλιά και καλά μαζέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕς,ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ,για όλους και για όλα! και του χρονου να περάσετε όμορφα και με υγεία!
    Φαντάζομαι χαρά που θάκανε η μανούλα με το ρολόι!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή επάνοδο στη βάση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη, Χρόνια πολλά. Η μανούλα χάρηκε πολύ με το ρολογάκι. Φιλιά

      Διαγραφή
  4. Xριστινάκι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ,ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ να χαίρεσαι τον άνδρα σου και τον αδελφό σου με υγεία και ευτυχία. Το ρολόι της μαμά σου έγινε υπέροχο,φαντάζομαι τη χαρά της.Φιλάκια και όταν γυρίσεις θα τα πούμε από κοντά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ματίνα. Χρόνια πολλά και για το γιό σου. Φιλιά και απο Δευτέρα τα λέμε και απο κοντά.

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες,να τους χαίρεσαι.Το ρολόι σου υπέροχο,η μαμά σου θα χαρεί πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά!Χριστός Ανέστη! Να τους χαίρεσαι τους Γιώργηδες! Υπέροχο το ρολόι σου! Καλά νά περάσης!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Πολύ όμορφο το ρολόι να το χαρεί η μαμά σου. Ενα βραβειάκι σε περιμένει στο σπιτάκι μου Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά κυκλάμινο. Ευχαριστώ για το βραβείο. Θα περάσω απο Δευτέρα να το πάρω γιατί με τον υπολογιστή του αδερφού μου δεν τα καταφέρνω. Κράτα το μου μέχρι τότε. φιλάκια

      Διαγραφή
  8. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ..ΟΜΟΡΦΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ..ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ΣΟΥ... ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΣΟΥ, ΟΜΟΡΦΟ,ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ,ΩΡΑΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη. Χρόνια Πολλά Δελφινάκι. Χαίρομαι που σου άρεσε το ρολογάκι. Φιλιά

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!
    Πανέμορφο το ρολόι, μυρίζει άνοιξη!
    Θα το χαρεί σίγουρα η μαμαά σου!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αρετή. Της μαμάς της άρεσε πολύ. Χρόνια Πολλά

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά σε σένα και στους άντρες σου , να είναι καλά και ευτυχισμένοι.
    Το ρολόι πανέμορφο .
    Καλό ταξίδι
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αααααααα! Αυτό μου άρεσε πολύ!!!!Φιλάκια, ευχούλες, ξανά φιλάκια..ξέχασα καλέ..Αχτιδένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αχτίδα μου. Φιλάκια και απο μένα.

      Διαγραφή
  12. Ανοιξιάτικες Δημιουργίες : ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΣΑΣ
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/03/blog-post_5.html
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περνάω απο το σπίτι σου για να δω τ' αποτελέσματα. καλημέρα

      Διαγραφή
  13. Αληθώς Ανέστη!
    Χρόνια πολλά με υγεία!!
    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!
    Είσαι μια από τις νικήτριες του giveaway...κέρδισες το υπέροχο βιβλίο της Αντιγόνης και θα ήθελα σε παρακαλώ να μου στείλεις τα στοιχεία σου στο μέιλ
    almikr@gmail.com για να το παραλάβεις!!
    Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου κι εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό και αν είναι έκπληξη. Σας ευχαριστώ πολύ εσένα και την Αντιγόνη. Σου έστειλα mail. φιλιά

      Διαγραφή
  14. Xριστίνα νεραιδένια , ενα ακόμη βραβείο σε περιμένει στο σπίτι μου, πολλά σου μαζεύονται αλλά έτσι είναι όταν κάνεις ωραία ρολόγια βραβεύεσαι, φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Mairi. Το βραβείο το δέχομαι με πολύ μεγάλη χαρά. Φιλιά

      Διαγραφή
  15. Έχεις βραβειάκι,πέρασε να το πάρεις. Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που με σκέφτηκες. Θα περάσω με χαρά να το παραλάβω το βραβείο απο το σπίτι σου. Φιλιά

      Διαγραφή
  16. Χριστίνα μου, να τους χαίρεσαι όλους όσους είχαν την ονομαστική τους γιορτή αυτές τις Άγιες μέρες και σου εύχομαι και σένα να είσαι καλά και ότι επιθυμείς.Χριστός Ανέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφο το ρολοι σου!!!!!!!!! Έχω δύο βραβειάκια για σένα! Πέρασε από το σπιτάκι μου να τα πάρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φένια και για τα καλά λόγια για το ρολόι και για τα βραβεία. Μετά χαράς τα δέχομαι. πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  18. χίλιες ευχες Χριστινακι μου πολυ όμορφο το ρολοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ααααα επιτελους σε βρηκα.. δεν ηξερα πως να μπω.στο μπλοκ σου ειναι κάπως διαφορετικο απο το δικό μου και μπερδευόμουνα...μπηκα σους κύκλους....χι.χι. και δεν ηξερα τι ήταν και τωρα νάμαι..!!ελπιζω να ειμαι σωστα.. να σου ευχηθώ εστω και πολύυυυυυυ καθυστερημενα χροανια πολλα στον αντρα σου και στον αδελφό σου..και εκενες πολύ ωραιο το ρολοί της μαμα΄σου μπραβο.. θα τα λεμε... Χριστινα φιλακια εχεις το ονομα της κορης μου... χι.χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά είσαι... μείνε εδω... χιχι
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα καλά λόγια!!!

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα συντοπίτισσα Ευβοιώτισσα! Είπα να κάνω μια πρωϊνή βολτούλα στην γειτονιά πριν αρχίσω την δουλειά και βρέθηκα στο σπιτάκι σου! Πολύ όμορφο! Το ρολόι φαντάζομαι να ενθουσίασε την μητέρα σου γιατί είναι πανέμορφο!Να είσαι καλά με όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή