Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Top 5 Favorites # 1η εβδομάδα

Γειά στη γλυκιά παρεούλα !!!

Καλό μήνα.

Καλή σχολική χρονιά στους εκπαιδευτικούς.

Καλό φθινόπωρο.



Χτες σε μια ανάρτηση που έκανε το Δελφινάκι πήρε το μάτι μου το  ''Top 5 Favorites#'' που διοργανώνει η Μαρία απο το blog ''Συλλέγω Στιγμές''
δείτε εδώ.

Περιληπτικά, το project του παιχνιδιού είναι να ανεβάζουμε κάθε εβδομάδα μια ανάρτηση για ένα συγκεκριμένο θέμα. Τα θέματα συνολικά είναι 21 και αφορούν παλιά ή καινούργια αγαπημένα.

Μου άρεσε πολύ η ιδέα γιαυτό δήλωσα συμμετοχή...
και να' μαι ... ξεκινάω.

Τορ 5 Favorites# 1η Εβδομάδα - Αγαπημένες Ελληνικές ταινίες!

Γενικά, μου αρέσει πολύ ο παλιός ελληνικός κινηματογράφος.

Οι αγαπημένες μου ελληνικές ταινίες είναι πάρα πολλές- κωμωδίες κυρίως και κάποιες δραματικές-γιαυτό θα δυσκολευτώ να διαλέξω.

Δεν λέω όχι να δω πολλές φορές γιατί μου αρέσουν ιδιαίτερα οι παρακάτω:

1) Δεσποινίς Διευθυντής
 
 
 
Τζένη Καρέζη, Αλέκος Αλεξανδράκης, Διονύσης Παπαγιαννόπουλος κ.α.

Η Λίλα, πολιτικός μηχανικός που μόλις έχει πάρει το δίπλωμά της, αναλαμβάνει τη διεύθυνση μιας τεχνικής εταιρείας. Στην εταιρεία βλέπει όλους τους άντρες απλά ως συναδέλφους και δεν αντιλαμβάνεται ότι η ίδια αξίζει και ως γυναίκα. Αυτό αναλαμβάνει να της διδάξει η εξαδέλφη της κλπ κλπ

2) Τζένη - Τζένη

Καρέζη Τζένη, Μπάρκουλης Ανδρέας, Κωνσταντάρας Λάμπρος, Παπαγιαννόπουλος Διονύσης κ.α.

Σε ένα μικρό νησί, ο μεγαλοεφοπλιστής κ. Κασσανδρής που ζει με τη γυναίκα του και καταφθάνει ο ανιψιός του, τον οποίο έχει μεγαλώσει και σπουδάσει στην Αμερική ο ίδιος και για τον οποίο τρέφει ελπίδες να τον βγάλει βουλευτή του νησιού και κατόπιν να γίνει υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας.  Όμως ο μεγαλοκομματάρχης του νησιού υποστηρίζει άλλον υποψήφιο και εκτός αυτού έχει μια πανέμορφη και πανέξυπνη κόρη.  Μπρος στον κίνδυνο να χαθεί το βουλευτιλίκι, η κ. Κασσανδρή ρίχνει την ιδέα να παντρευτεί ο ανιψιός την κοπέλα, εκβιάζοντας την για να το δεχτεί με τα χρέη του πατέρα της, τα οποία απειλούν να σαρώσουν την επιχείρησή του κλπ κλπ

3) Κορίτσια στον ήλιο


Wiki cinema koritsia.jpg


 Γιάννης Βόγλης, Άννε Λόνμπεργκ, Βαγγέλης Καζάν, Μιράντα Μυράτ κ.α
Ένας βοσκός θα θελήσει να δώσει μερικά αμύγδαλα σε μια όμορφη Αγγλίδα τουρίστρια. Αυτή θα παρεξηγήσει την ενέργειά του, θα φοβηθεί και θα αρχίσει να τρέχει. Αυτός θα αρχίσει να τρέχει ξωπίσω της και σύντομα θα βρεθεί στη φυλακή κατηγορούμενος για βιασμό. Μάταια τόσο η τουρίστρια όσο και ο βοσκός προσπαθούν να πείσουν τον ενωμοτάρχη ότι δεν συνέβη τίποτε. Μια παράξενη ερωτική σχέση θα αναπτυχθεί μεταξύ τους, αφού κανείς από τους δύο δε μιλάει τη γλώσσα του άλλου κλπ κλπ

Πολύ ωράιο είναι και το τραγούδι που ακούγεται στην ταινία ''Ένα πρωινό΄΄  την μουσική του οποίου έχει γράψει ο Σταύρος Ξαρχάκος http://www.youtube.com/watch?v=hJ2j1WHv9AM


4) Επιχείρηση Απόλλων



 
 


Έλενα Ναθαναήλ, Τόμας Φριτς, Αθηνόδωρος Προύσαλης κ.α 
 

 

 
5) Αλίμονο στους Νέους
 
 
 
 
Δημήτρης Χορν, Μάρω Κοντού, Σμάρω Στεφανίδου, Ανδρέας Ντούζος κ.α.
 
Η υπόθεση αφορά έναν ηλικιωμένο που συμφωνεί να πουλήσει την ψυχή του στο δίαβολο προκειμένου να ξαναπάρει πίσω τη νιότη του και προσπαθεί να κατακτήσει την καρδιά της όμορφης Ρίτας, μιας φτωχής και νέας γυναίκα κλπ κλπ
 
Υ.Γ Τις φωτογραφίες και τις υποθέσεις των ταινιών τις πήρα απο το ιντερνετ.
 
Πολλά φιλιά !!!
Καληνύχτα σας
 
 
 

 










 

12 σχόλια:

  1. Καταρχάς, χαίρομαι που βλέπω τη δική σου ανάρτηση! Σ' ευχαριστώ! Οι εληνικές ταινίες, εξαιρετικές με ιδιάιτερη προτίμηση στην "Δεσποινίς Διευθυντής" με την αγαπημένη Τζένη Καρέζη!Το "Αλίμονο στους Νέους" μια ιδιάιτερη και πρωτότυπη ταινία για την εποχή του... πάντα μου αφήνει ένα γλυκόπικρο συναίσθημα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και πολλές άλλες που μ'αρεσουν αλλά ξεχώρησα αυτές τις 5.
      Προσπάθεισα να βάλλω το logo του παιχνιδιού αλλά δεν μπορούσα να το αντιγράψω :(
      πολλά φιλιά
      καληνύχτα

      Διαγραφή
  2. Xristinaki
    ΟΛΕΣ,μα ΟΛΕΣ Λατρεμένες!!!
    Περιμένω τη συνέχεια των αναρτήσεων.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω περιμένω την συνέχεια των αναρτήσεων... αλλά το project λέει 1 post/ εβδομάδα. Την επόμενη Δευτέρα λοιπόν...
      πολλά φιλιά
      καληνύχτα

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα και γλυκό φθινόπωρο Χριστινάκι μου..καλώς σε βρίσκω μετά τις καλοκαιρινές διακοπές...ελπίζω να πέρασες όμορφα το καλοκαιράκι σου..πολύ συγκινητική ανάρτηση με τις αθάνατες παλιές ελληνικές ταινίες!!!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω σου στέλνω πολλά φιλιά και ένα ευχαριστώ!!! Χαίορμαι που σου άρεσαν οι επιλογές μου.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα,μικρό μου!
    Οι ταινίες που επέλεξες είναι αγαπημένες!!!
    Σε αναμονή των επόμενων αναρτήσεων,σου στέλνω φιλιά κτμτρ κι αγκαλιές πολλές!(ελπίζω να σε βλέπουμε κι τις άλλες μέρες...!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κορινούλα. Καλό μήνα και σε σένα. Θα με βλέπετε- θα με βλέπετε... που θα βρω καλύτερα απο εδω;
      φιλάκια γλυκά νεραιδένια

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Χριστίνα μου!!!Καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο νά έχης!!!!Λατρεμένες όλες!!!Μιά πολύ η Επιχείρηση Απόλλων!!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    3. και εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η ταινία. Μου αρέσει που δείχνει με πολύ όμορφο τρόπο όλα τα αξιοθέατα και τα όμορφα μέρη της Ελλάδας μας.
      πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  5. Καλή αρχή και καλή συνεχεια..Μου άρεσε πολυ η ιδέα της Μαρίας και δήλωσα συμμετοχή , να δούμε μόνο πότε θα ξεκινήσω :) Δε γνωρίζω καμιά από αυτές τις 5 , αλλά οι παλιές ελληικές ταινίες μου αρέσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία;;;; Σου προτείνω να τις δεις τοτε... είναι όλες πολύ όμορφες. πολλά φιλιά

      Διαγραφή