Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Top 5 Favorites# 6η εβδομάδα

Καλησπέρα γειτονάκια!!!
Καλή εβδομάδα !!!

Κρύωσε αρκετά ο καιρός εδώ : (  και μαζεύτηκα μέσα στο σπίτι. Πάνε τα καφεδάκι στο μπαλκόνι, που μου αρέσουν πολύ.
Μα, πολύ νωρίς δεν έπιασε το κρύο φέτος ή είναι ιδέα μου;
Και αναρωτιέμαι, αν κάνει απο τώρα τόσο κρύο- τι μας φυλάει για το χειμώνα;
Δεν θέλω να το σκέφτομαι, μα που λεφτά για θέρμανση; και μη χειρότερα φιλενάδες!!!

Γενικά είμαί αισιόδοξος άνθρωπος αλλά σήμερα σας έπιασα την γκρίνια Δευτεριάτικα.

Γιαυτό ας πούμε κάτι ευχάριστο, να ξεχαστούμε λίγο.
Και τι πιο ευχάριστο και πιο χαλαρωτικό απο το παιχνίδι Top 5 Favorites της Μαρίας Π. στο blog ''Συλλέγω Στιγμές'';

Θέμα της 6ης εβδομάδας: Αγαπημένες ξένες σειρές!!!

Αν και δεν είμαι φαν των ξένων σειρών, κάποιες τις παρακολούθησα/ παρακολουθώ ακόμα, αλλες περισσότερο εντατικά και άλλες όποτε έπεφτα επάνω τους.

Αυτές που μου έχουν μείνει είναι:

  1. Υπαστυνόμος REX




πηγή φωτογραφίας: ιντερνετ
 
Αστυνομική σειρά.
Πολύ αγαπημένη μου- δεν έχανα επισόδειο γι' αυτό και την κατατάσω στο Νο 1.
Πρωταγωνιστής είναι ο αστυνομικός Μόζερ (Moser) και ο σκύλος του Ρεξ (Rex), ένα πανέξυπνο ζώο το οποίο λατρεύει να κλέβει τα χάμπουργκερ του υπαστυνόμου Στόκινγκερ.


2) Χτυποκάρδια στο Beverly Hills 90210



πηγή φωτογραφίας: ιντερνετ

Τη θυμάστε αυτή τη σειρά;
Μαθήτρια στο λύκειο ήμουν, όταν ξεκίνησε να παίζεται και στην αρχή είχα ενθουσιαστεί.
Κάπου στην πορεία βέβαια σταμάτησα να την βλέπω.

Η υπόθεση της σειράς ήταν: Μια ομάδα μαθητών που κατοικούσε στις πλούσιες γειτονιές του Beverly Hills. Τα δίδυμα, η Μπρέντα κι ο Μπράντον, προσπαθούν να προσαρμοστούν σε ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον από αυτό που είχαν συνηθίσει. Όμως τα πράγματα δεν είναι πάντα εύκολα γι’ αυτούς, αφού συνεχίζουν να νιώθουν «επαρχιώτες».
Τα παιδιά δοκιμάζονται μέσα από πληθώρα καταστάσεων: γίνονται φίλοι, εχθροί, ερωτεύονται, χωρίζουν κλπ.
Πάντως εμένα μου άρεσε ο David, εσάς;

3) Ιατρικές Υποθέσεις/ Dr. House


                                                      πηγή φωτογραφίας: ιντερνετ

Ιατρική σειρά. Την παρακολουθούσα με ενδιαφέρον αλλά όχι σταθερά- όποτε πετύχαινα επισόδειο.
Η σειρά διαδραματίζεται σε ένα νοσοκομείο και παρακολουθεί τις περιπέτειες μιας ομάδας γιατρών η οποία σε κάθε επεισόδιο καλείται να κάνει την σωστή διάγνωση για τον εκάστοτε ασθενή. Επικεφαλής της ιατρικής ομάδας είναι ο ομότιτλος Γκρέγκορι Χάουζ (Gregory House), ένας αντισυμβατικός γιατρός, σπεσιαλίστας στον τομέα της διαγνωστικής ιατρικής.

4)  Sex and the city

                                                        πηγή φωτογραφίας: ιντερνετ

Τέσσερις Νεοϋορκέζες φίλες και οι προσωπικές τους ιστορίες για τους άντρες, το σεξ και την καριέρα τους, γίνονται γνωστές σε όλο το Μανχάταν μέσω της στήλης της διάσημης αρθρογράφου Carrie Bradshaw.
Ανάμεσα τους η επιτυχημένη PR Manager Samantha, που επιθυμεί μόνο εφήμερες σχέσεις, η ρομαντική Charlotte που αναζητά τον ιδανικό σύζυγο και η κυνική δικηγόρος Miranda.

5) Φατμαγκούλ


πηγή φωτογραφίας: ιντερνετ 
 
 
Αν και με τις τούρκικες σειρές δεν τα πάω καθόλου καλά, αυτή είναι η μόνη που έχω δει.
Μάλιστα την παρακολουθώ ακόμα γιατί απο την αρχή μου άρεσε η πλοκή και ... ο Κερίμ. 

Υπόθεση:  Η Φατμαγκιούλ είναι αρραβωνιασμένη με τον Μουσταφά. Ο Κερίμ είναι ένας εκπαιδευόμενος σιδηρουργός. Κάθε καλοκαίρι έρχονται στο χωριό του οι πλούσιοι παιδικοί του φίλοι. Το βράδυ που ο ένας απο αυτούς γιορτάζει τους αραβώνες του, οι τέσσερις φίλοι εντελώς μεθυσμένοι βρίσκουν τη Φατμαγκιούλ μόνη της και την αναγκάζουν σε ομαδικό βιασμό. Η Φατμαγκιούλ καταρρέει κι ο αρραβωνιαστικός της τη χωρίζει. Για να συγκαλύψει την ευθύνη των πλούσιων οικογενειών, υποχρεώνουν τον Κερίμ να την παντρευτεί. Το ζευγάρι μετακομίζει στην Κωνσταντινούπολη, ενώ η σχέση μίσους σιγά σιγά μετατρέπεται σε πάθους.

Απο ότι καταλάβατε μου αρέσουν πολύ οι ιατρικές σειρές με σπάνιες αρρώστιες κλπ, οι αστυνομικές, με ανεξιχνίαστα εγκλήματα, αυτές με σχολεία και εφηβικούς προβληματισμούς και οι κοινωνικές. Εσάς ποιές σας αρέσουν;

 Πριν σας αφήσω θέλω να σας κεράσω απο το κέικ λεμονιού με γιαούρτι και γλάσο, που έφτιαξα χτες και έγινε τέλειο:


Την συνταγή την βρήκα στο blog ''Συνταγές της καρδιάς'' και είναι αυτή: http://syntageskardias.blogspot.gr/2013/09/blog-post_30.html

Επίσης, θέλω να σας δείξω τα κορίτσια μου:


Είναι οι νεραιδένιες, που τις αγόρασα απο το παζάρι, για να με βοηθούν στις νεραιδοδημιουργίες μου. Δεν είναι υπέροχες;

Οι νεραιδένιες και εγώ, σας στέλνουμε πολλά φιλάκια, σματς σμουτς!!!
Καλό μεσημέρι !!!






 

23 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου φίλη μου! Όσο για τις νεράιδες έχω να πω ένα ... Ωωωωωωω!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ' αρεσαν και οι απαντήσεις και οι νεραιδένιες.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Χριστινάκι μου!!!!!Μού άρεσε πολύ ο Ρέξ!!!
    Οσο γιά τό Sex and the city,ακόμα τό βλέπω σέ επαναλήψεις!!!Τό γλυκάκι σου,κόλαση!!!!Καί η συνταγή,βεβαίως,από τήν φίλη μας.Ελενα!!!Οι νεραίδες σου,πολύ όμορφες!!!!Καλή εβδομάδα!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω το βλέπω ακόμα.... πριν κοιμηθώ χιχιχι
      φιλάκια Δήμητρα

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Χριστινάκι μου..καλή βδομάδα με χαμόγελο σου εύχομαι κοριτσάκι μου..θα ζεσταθούμε το χειμώνα..θα προμηθευτούμε χοντρά καλσόν και σκούφους και στην ανάγκη θα κοιμόμαστε με τους σκούφους..αφού έτσι το θέλουν κάποιοι..πολύ χαρούμενη η ανάρτηση..μου έφτιαξες την διάθεση..εγώ ψηφίζω φανατικά sex and the city λατρεύω τη σειρά και δεύτερο τον λατρεμένο Rex..λατρεύω τα σκυλάκια κι έχω κι εγώ γιαυτό συναινώ..τρελάθηκα με τις νεράιδες σου σαν να ξεπετάχτηκαν απο παραμύθια..συγχαρητήρια!!πανέμορφες!το γλυκάκι της 'Ελενας το έχω αποθηκεύσει να το κάνω κι εγώ..απλά μου το θύμησες κι εσύ..σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά πολλά φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις όπωσδήποτε το κεκάκι της Έλενας. Απλά τέλειο!!!!
      φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα!!! Το Ρεξ το λατρεύω,είναι απο τις πιο αγαπημένες μου σειρές!!! Το γλυκάκι σου θεσπέσιο,γειά στα χέρια σου και οι νεραιδούλες πάρα πολύ όμορφες!!! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ρεξ είναι η αγαπημένη μου σειρά και ενω είναι αστυνομική δεν με τρόμαζε καθόλου.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Kαλώς σε βρίσκουμε στο όμορφο μπλογκοσπιτάκι σου!
    Σε ευχαριστώ πολύ που τίμησες την συνταγή μας και χαίρομαι πολύ που ευχαριστήθηκες το κεκάκι!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ Έλενα. Θα τιμήσω και άλλες - έχω δει πολλές ενδιαφέρουσες συνταγές στο σπίτι σου.
      φιλάκια

      Διαγραφή
  6. καλή εβδομάδα...το νούμερο 2 το έβλεπα κι εγω..ευχαριστούμε για το κεραστικό...μια νεραιδένια τι άλλο θα αγόραζε; :) μου άρεσαν όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο το Beverly... ποιός σου άρεσε εσένα Δελφινάκι δεν μου είπε;
      φιλάκια

      Διαγραφή
    2. στην ανάρτηση γράφω: εμένα μου άρεσε ο David απο την παρέα του Beverly hils. Εσένα ποιός σου άρεσε απο τους 4 πρωταγωνιστές;

      Διαγραφή
    3. να σου πω την αλήθεια πέρασαν και χρόνια , δε το καλοθυμούμαι ..ούτε ποιος μου άρεσε..αλλά θυμούμαι οτι το έβλεπα και μου άρεσε :)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα,όμορφό μου!
    Με τα σήριαλ δεν τα πήγα ποτέ καλά,αλλά με τα κέϊκ!!!!!!!
    Φιλιά πολλά και περιμένω και καμιά ανάρτηση με δημιουργίες!(Τεμπελιάζεις ή μου φαίνεται,κοκκινομάλλικό μου....!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Κορινάκι - με τα παζάρια που χρόνος για δημιουργίες... τώρα που τελείωσε όμως πρέπει να στρωθώ... και έχω ένα σωρό ιδέες...
      φιλάκια

      Διαγραφή
  8. "Sex and The City, το ομολογώ την λατρεύω και δε τη βαριέμαι βνα τη βλέπω για το υπόλοιπο της ζωής μου. (θα την έβαζα ανάμεσα στο 1-2)
    "Υπαστηνόμος Rex", αχ τι μου κάνεις; ΛΑΤΡΕΥΩΩΩΩΩΩ!
    Για χρόνια που έβλεπα τη σειρά, έλεγα: Ότνα θα πάρω σκύλο θα τον ονομάσω "Rex" και όπως το έκανα!
    Εκτός από την Τουρκική που έχει τύχει να τη δω, όλε ςοι άλλες αγαπημένες χρόνια τώρα!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία. Χαίρομαι που ταιριάζουμε στις επιλογές.
      Φιλάκια πολλά σε εσένα και στο Ρεξ. Αλήθεια μοιάζει καθόλου με τον Ρεξ της σειράς;

      Διαγραφή
  9. Αγαπάμε sex&the city!!! <3 Eγώ αυτήν την περίοδο έχω κολλήσει με τις βαμπιροσειρές :D .. Παρ'όλ'αυτά κλασικές αξίες είναι για μένα τα "Φιλαράκια" και το "HIMYM" :D
    Απίστευτα νόστιμο το γλυκό σου!!!! Και πανέμορφες οι νεραϊδούλες σου.. Καλό βράδυ να έχεις!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλοκαίρι παρακολουθούσα το Vampire diaries αλλά δεν μπορώ νσα πω ότι κόλλησα. Πάντως ογείλω να ομολογήσω ότι οο Ντέιμον (Ίαν Σόμερχαλντερ) κούκλος !!!
      φιλάκια
      καλημέρα

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα!! Με συγχωρείς που δεν έρχομαι συχνά, προσπαθώ να επισκέπτομαι όσους περισσότερους μπορώ αλλά δεν προλαβαίνω πάντα! :) Αρκετές από τις ξένες σειρές τις έβλεπα φανατικά! Το τούρκικο έχει τύχει να το δω κάποιες φορές που βαριόμουν, δεν είναι πολύ τραγικό εντάξει.. Ωραίες οι νεράϊδες!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι νεραϊδούλες σου υπέροχες !!!! σίγουρα θα σου κάνουν καλή παρέα και θα σε εμπνέουν στις δημιουργίες σου.
    Το κεϊκ θα το κάνω οποσδήποτε ( κάθε φορά που λέω να κόψω τα γλυκά ) τυχαίνει να δω κάποιο που φαίνεται νόστιμο.
    Απο τις σειρές που άναφέρεις μερικές μονο έχω δεί και αυτές αποσπασματικά, εκτός απο την τελευταία που την ξεκίνησα και την συνεχίζω επειδη την έβλεπε η μητέρα μου, και την ώρα εκείνη ήμουν μαζί της.
    Φιλιά, να έχεις ενα όμορφο σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή