Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Φύλλα Μανώλιας ξανά

Καλημέρα!!! Τι μου κάνετε;

Εγώ καλά!!!

Βρίσκομαι σε οίστρο δημιουργίας.

Έχω γίνει ο φόβος και ο τρόμος των απανταχού Μανωλιών.

Στο πέρασμά μου ρίχνουν τα φύλλα τους απο την τρομάρα τους, και εγώ τα μαζεύω βεβαίως.

Και μετά τα στολίζω. Χριστουγεννιάτικα. Και τα κάνω δωράκια και φέρνουν χαρά.

Γιαυτό λοιπόν σήμερα θα σας δείξω μια παρτίδα που έφτιαξα, για να τα χαρίσω σε αγαπημένους συγγενείς και φίλους, μιας και θα κατέβω στην πρωτεύουσα για Σαββατοκύριακο.



''Χιονισμένα Χριστούγεννα στο δάσος'' και προσέξτε την ανάγλυφη λεπτομέρεια του χιονιού στις κουκουνάρες....



''Χριστουγεννιάτικο μπουκέτο''




''Κοριτσάκι στα χιόνια''


 ''Άγιος Βασίλης έρχεται...'' με ανάγλυφη λεπτομέρεια στα μανίκια και στή γενειάδα του.



''Ένα αγγελάκι να σε φυλάει...''



''Ένα μικρούλι σπουργιτάκι στο χιονιά'' και εδώ ανάγλυφη λεπτομέρεια χιονιού στη μπότα...



Ποιό απο όλα σας αρέσει φίλες μου;
Εμένα όλα...
 
Σας αφήνω αγαπημένες μου γιατί έχω άλλα τόσα και ....  φύλλα Μανώλιας που περιμένουν να πάρουν λάμψη Χριστουγέννων.
 
Επίσης, έχω ανοίξει ιστορίες με μια τεχνική που δοκιμάζω για πρώτη φορά... και ... δεν λέω παραπάνω γιατί θα δείτε σε επόμενη ανάρτηση.
 
Μέχρι τότε σας φιλώ γλυκά νεραιδένια!!!
 
Υ.Γ Εκκρεμεί ένα give away για ένα φύλλο Μανώλιας. Δεν το ξέχασα!!!
     Αλλά επειδή με το γρίφο μπερδεύτηκα και δεν ξέρω ποιές να προσθέσω σαν υποψήφιες τυχερές γιά να μην αδικήσω καμία, όσες σχολιάσετε μέχρι και την Κυριακή αυτήν την ανάρτηση συμμετέχετε στην κλήρωση. Τη Δευτέρα θα γίνει η κλήρωση.
Μάλιστα αν θέλετε μου λέτε και ποιό σχέδιο σας αρέσει για να σας φτιάξω αν όχι το ίδιο - παρόμοιο.
 
 
 


 
 
 
 

 




 

36 σχόλια:

  1. Πρώτη..πρωτηηηηη! Με τέτοιες δημιουργίες πως να μη λαχανιάσω για να προλάβω! Όλα όμορφα μα εκείνο με το χριστό τρέλα!Καλή μέρα να έχεις γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΕΡΟΧΑ όλα !!!! Τα δύο πουλάκια στο χιονισμένο τοπίο
    το αγαπημένο μου !!!! Καλή σου μέρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και δικό μου Νίκη... το ξεχωρίζω λίγοοοοοο παραπάνω απο τα υπόλοιπα...
      φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Μπράβο σου Χριστινάκι μου άρεσαν όλα τόσο πολύ!
    Κανόνισε να περάσουμε καμιά βόλτα από Λάρισα μεριά και να βρούμε τσουρομαδημένες όλες τις μανόλιες της περιοχής!χεχε
    Καλημέρα κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχαχα Λες να με πιάσει κανα δασονομείο;;;; Μπα τα πεσμένα στο δρόμο μαζεύω... επιτελώ και έργο - καθαρισμό των δρόμων...

      Διαγραφή
  4. Χριστίνα καλημέρα, φανταστικά όλα, δεν έχω ξαναδεί κάτι ανάλογο!!! έμενα μου φάνηκε πολύ πρωτότυπο όλο αυτό!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμμ Ευχαριστώ ...
      πρωτότυπο δεν είναι- κυκλοφορεί πολύ η ιδέα στο ιντερνετ...
      φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Χριστίνα...Είμαι καλά, δόξα το Θεό...Τι όμορφα όλα αυτά που φτιάχνεις..μου αρέσουν όλα...πρέπει να ειναι δυσκολο αυτό το ντεκουπάζ σε φύλλο (που ειναι λεπτό εννοώ) έτσι; Περιμενω να δω και αυτά με τη νέα τεχνική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολο γιατί το φύλλο της μανώλιας δεν είναι λεπτό ειναι χοντρο δερματώδες οπο΄τε μια χαρα δουλεύεται...
      Ευχαριστώωωωω

      Διαγραφή
  6. Χριστίνα μου τα φύλλα της μανόλιας πέφτουν στα πόδια σου μόνο και μόνο για να τα στολίσεις. Έχεις διαλέξει πολύ όμορφα μοτίβα. Όλα είναι υπέροχα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί όμορφα πού τά έφτιαξες Χριστίνα μου!!Τίποτα δέν σού αντιστέκεται!!!!Υπέροχα μοτίφ αλλά καί εξαιρετική η δουλειά σου!!!Ολα μου άρεσαν!!!Σού έστειλα μήνυμα στό FB!!Δές το!!!Καλή σου μέρα!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δήμητρα... για όλα και για τις πληροφορίες....
      φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Ποιο φύλλο να διαλέξει κανείς, που είναι όλα απίθανα ? !!
    Θα με κάνεις να ψάχνω για μανώλιες ......
    Μπράβο έκανες πολύ ωραία δουλειά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα και το καθένα ξεχωριστό!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα, πάρα πολύ όμορφα είναι αυτά που φτιάχνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΑΓΑΠΗΣΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ............ΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟΛΑΙΜΗ ΧΑΧΧΑΧΑ..........ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕς ΣΕ ΞΕΡΟ ΤΑ ΚΑΝΕΙς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είτε σε ξερό (καλύτερα) ή σε κομμένο αλλά 2- 3 μέρες μετά να φύγει λίγο η υγρασία. Οχι σε βιβλίο να μην πατικωθούν....
      Ελπίζω να βοήθεισα

      Διαγραφή
  12. Είναι τέλεια όλα!!! Τι να διαλέξεις;; Μπράβο σου Χριστίνα!! Μπαίνουμε σιγά σιγά σε xmas mood!!! Καλές δημιουργίες να χεις!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστινάκι μου εγώ τη μανόλια του γείτονα με τα μεγάλα φύλλα τη μάδησα ! Τέλεια δωράκια έγιναν , πολύ μου άρεσε ο Χριστός .
    Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να δω τις δικιές σου στολισμένες Μανώλιες,,,,
      Ευχαριστώωωω
      φιλιά

      Διαγραφή
  14. ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μας βάζεις ιδέες!!!Μανόλιες φυλαχτείτε!!Τα φύλλα σας κινδυνεύουν!!
    Είναι όλα πανέμορφα!!Ιδιαίτερα "το κοριτσάκι στα χιόνια".
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολη δημιουργία και εξαπλώνεται σαν ίωση... οπότε βουρρρρρ για φύλλα μανώλιας.
      οικονομικά και ωραία χριστουγεννιάτικα δωράκια
      φιλιάαααα

      Διαγραφή
  16. Φανταστικά όλα τα Χριστουγεννιάτικα φύλλα!!!!! Τα περνάς με κάτι τα φύλλα πριν το decoupage???? δεν χαλάνε τα φύλλα μετά από καιρό???? Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν τα περνάω τίποτα. Τα αφήνω 2- 3 μέρες να ψιλοξεραθούν αυτά που κόβω απο το δέντρο αλλά και τα κιτρινισμένα- τα πεσμένα στο δρόμο μια χρά κάνουν την δουλειά τους. Πρώτα αστάρι - μετά χαρτοπετσέτα ντεκουπάζ- ρελιέφ και στο τέλος βερνίκι νερού. Δεν παθαίνουν τίποτα....

      Διαγραφή
  17. Ω! Μα είναι καταπληκτικά, Χριστίνα μου!
    Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανένα, μου άρεσαν όλα εξίσου!
    Θα τα ευχαριστηθούν οι παραλήπτες τους!
    Πολλά φιλιά και καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νεραϊδάκι μου,μας βάζεις δύσκολα!
    Ποιο να πρωτοδιαλέξει κάποιος?
    Σε εμένα,μπορείς να επαναλάβεις όποιο θες!!!Χαχαχαχαχα
    Φιλάκια πολλά και καλά τσουρομαδήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ....ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή