Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Βραβείο και όποιος αντέξει

Καλησπέρα σας!!!

Η αγαπημένη μου Μαριλένα από το'' marilenaspotofart'' μου χάρισε αυτό το βραβείο:


 εδώ.

Ευχαριστώ Μαριλένα!!!

Μου αρέσουν τα βραβεία. Χαίρομαι πολύ όταν λαμβάνω ακόμα και αν πρέπει να απαντήσω σε ερωτήσεις. Μάλλον είμαι μαζόχα!
Οπότε Μαριλενάκι το γλύτωσες το πυροβόλημα, από μένα τουλάχιστον.

Οι κανόνες του βραβείου είναι:
1. Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
2. Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag 
και να γράψεις 11 ερωτήσεις γι’ αυτούς που θα κάνεις εσύ tag
3. Βράβευσε 11 άτομα
4. Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες

11 πράγματα για τον εαυτό μου:
 
1. Έχω πολλές φοβίες: φοβάμαι το σκοτάδι, το θάνατο, τη μοναξιά, τα ανσανσέρ, τα σκυλιά, τα ύψη.
 
2. Έχω πολύ υπομονή, τόση που σκάω γάιδαρο. 

3. Όταν νευριάζω  δεν καυγαδίζω αλλά ξεσπώ σε κλάματα από αντίδραση.

4. Δεν αντέχω το δυνατό θόρυβο και τη φασαρία.

5. Κρατάω τις φιλίες μου. Δεν χάνομαι αν δεν θέλω. Έστω και με ένα τηλεφώνημα επικοινωνώ.

6. Έχω πολύ καλή μνήμη.

7. Θέλω απεγνωσμένα να πάω ταξίδι στη Ρώμη.

8. Μου αρέσει να βοηθώ όπου μπορώ και να μοιράζομαι τη γνώση.

9. Δεν είμαι ετοιμόλογη. Τα χάνω εύκολα και δεν μπορώ να αποστομώσω κάποιον.

10. Όταν γνωρίζω νέα άτομα στην αρχή είμαι κλειστή- δεν μιλάω πολύ αλλά αν τα γνωριστώ περισσότερο είμαι ανοιχτό βιβλίο.

11.  Μου αρέσει πολύ το ανατολίτικο στοιχείο: φαγητά, μπαχάρια, μουσική, κεντήματα κλπ κλπ  

Οι ερωτήσεις της Μαριλένας είναι:
 
1. Πιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι αυτήν την εποχή;
 
Anise K - Walking On Air
 
 
 
2. Ο κόσμος να χαλάσει εσύ…
Εγώ θα κάνω το δικό μου. Αν μου μπει στο μυαλό η ιδέα δύσκολα εγκαταλείπω.
 
3. Μετανιώνεις…
Μετανιώνω, αλλά για πράγματα που δεν έκανα ή δεν είπα.
 
4. Θα ήθελες να είχες γεννηθεί… στην δεκαετία του 60- 70. Παιδιά των λουλουδιών κλπ κλπ
 
5. Πιο βιβλίο νιώθεις ότι περιγράφει την ζωή σου;
Κανένα. Δεν έχω καμιά συγκλονιστική ζωή.
 
6. Αν σου έλεγα να ταξίδευες με τον Τιτανικό ενώ θα γνώριζες ότι δεν θα σωζόσουν στο τέλος, θα ανέβαινες στο πλοίο όμως αν σου έλεγα ότι θα έσωζες ζωές;
Να απαντήσω ειλικρινά; Όχι δεν θα ανέβαινα. Και δεν υπάρχει δικαιολογία.
 
7. Ποιος ονόμασε τον πλανήτη μας Γη;;; (απορία μου από το δημοτικό)
 Η λέξη Γη προέρχεται από το όνομα της αρχαιοελληνικής θεάς με το όνομα Γαία. (Βικιπαίδεια)
Τώρα ποιος την ονόμασε έτσι  μάλλον αυτός που ονόμασε το μήλο - μήλο και το γάλα - γάλα.
 
8. Αν ήσουν χρώμα θα ήσουν… το ουράνιο τόξο. Ανάλογα με τη διάθεση και άλλο χρώμα.
 
9. Αν έπαιζε ένας ηθοποιός εσένα σε έργο για τη ζωή σου θα ήταν ο/η… και γιατί;;
 Η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Ναζιάρα, χαριτωμένη και γλυκιά.
 
10. Θα έλεγες ψέματα σε κάποιον ετοιμοθάνατο έστω και για να μην τον στεναχωρήσεις;
Αν ήταν για να μην τον στεναχωρήσω θα έλεγα. Καμιά φορά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.  
 
11. Θα προτιμούσες να ήσουν φύλακας-άγγελος ή τιμωρός;;;
Φύλακας άγγελος. Με την τιμωρία σαν σωφρονιστικό  μέσο δεν συμφωνώ. Αντίθετα έχω αρκετά αναπτυγμένο το αίσθημα της προστατευτικότητας.  

Οι ερωτήσεις μου προς τους ''τυχερούς'' είναι:

1. Αν κέρδιζες ένα εκατομμύριο Ευρώ στο τζόκερ τι θα έκανες;

2. Αν ήσουν ζώο θα ήσουν...

3. Ποιο γνωστό άρωμα σε αντιπροσωπεύει και γιατί;

4. Αν δεν ήσουν Ελληνίδα θα ήθελες να ήσουν...

5. Ποια είναι η μεγαλύτερη σου αδυναμία (που δεν μπορείς να αντισταθείς);

6. Αν επέλεγες ξανά επάγγελμα τι θα επέλεγες;

7. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;

8. Πώς θα αντιδρούσες αν μάθαινες ότι ο σύντροφός σου σε απατά;

9. Πως θα αντιδρούσες αν μάθαινες ότι μια φίλη σου διάδωσε ένα μυστικό που της είχες εξομολογηθεί;

10. Τι θα έκανες για να προσεγγίξεις ένα άτομο που σε εκλύει ερωτικά;

11. Ποιό ήταν το αγαπημένο μάθημα σου στο σχολείο και γιατί;

Οι 11 τυχεροί που παίρνουν το βραβείο και τις ερωτήσεις βεβαίως- βεβαίως (χιχιχι) είναι:

1. Η Μαίρη http://marie-meraki.blogspot.gr/

2. Η Αλεξάνδρα http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

3. Η Γεωργία Αχτίδα http://aktida.blogspot.gr/

4. Η Νικόλ http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr/

5. Η Νάσια http://nasiasblog2012.blogspot.gr/

6. Η Κατερίνα http://skepiloges.blogspot.gr/

7. Η Μαρία Π. http://www.syllegw-stigmes.gr/

8. Η Έλλη http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/

9. Η Μαριάννα http://latelierdemarieanne.blogspot.gr/

10. Η Λαμπρούκα http://lamproukam.blogspot.com/

11. Η Ζουζούνα http://zouzounaslife.blogspot.com/

Καλοφάγωτο κορίτσια!!!!

ΦΙΛΑΚΙΑ



 

21 σχόλια:

  1. Χα χα χα χα!!!!! Να'σαι καλά μ'έκανες και γέλασα με κάποιες από τις απαντήσεις σου, έχεις πολλή πλάκα!!! Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα μου γλυκιά για το βραβειο..παίχνιδο! Με την πρώτη ευκαιρία που θα βρω τον απαραίτητο χρόνο, θα το παίξω κι εγώ! Πολλά πολλά φιλιά ματς μουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστίνα μου, έχω ήδη ανεβάσει την δική μου ανάρτηση που με είχε προσκαλέσει η κική από το ΕΚΦΡΑΣΟΥ και μάλιστα προσκάλεσα κι εσένα να απαντήσεις στις δικές μου ερωτήσεις. Δεν είχα προλάβει να δω την ανάρτησή σου. Πάντως, το βράδυ θα κάνω update στην ανάρτησή μου και θα προσθέσω τις ερωτήσεις σου που είναι και πολύ ενδιαφέρουσες! Ευχαριστώ πολύ-πολύ!
    Η απάντησή σουσ την ερωώτηση 5, μου ήρθε κάπως απότομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α θα σου έρθω το βράδυ να διαβάσω τις απαντήσεις σου και να απαντήσω και εγω στις δικιές σου ερωτήσεις. Φιλάκια
      Υ.Γ Εννοείς για το βιβλίο που περιγράφει τη ζωή μου; Γιατί σου ήρθε απότομη;

      Διαγραφή
  3. Χριστίνα μου, έδωσες ωραίες απαντήσεις!
    Σ΄ευχαριστώ που μου το χαρίζεις! Προβλέπω να κάνω στο τέλος μια ανάρτηση με μήκος χιλιομέτρου... έχω ήδη 3x11 ερωτήσεις να απαντήσω!! Θα βαρεθείτε να διαβάζετε...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουράγιο Έλλη.
      Περιμένω να διαβάσω τις απαντήσεις σου.
      φιλιά

      Διαγραφή
  4. συγχαρητήρια για το βραβείο...ωραίες οι απαντήσεις σου..και οι ερωτήσεις σου ενδιαφέρουσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο Χριστίνα μου!!!Νά τά χιλίασεις!!Μού άρεσαν πολύ όλες οι απαντήσεις σου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου Χριστίνα!Θέλω και εγώ απεγνωσμένα να πάω στην Ρώμη!Να με πάρεις μαζί σου άμα θα πας ε? :o)
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποια προλάβει να πάει πρώτη παίρνει και την άλλη μαζί . οκ? συμφωνήσαμε?
      φιλάκια
      καλημέρα

      Διαγραφή
  7. Χριστινάκι μου απλές και όμορφες απαντήσεις . Σε ευχαριστώ θερμά για το βραβείο , αύριο θα κάνω μια ανάρτηση 3μ , έχω να γράψω 11 πράγματα για μένα και να απαντήσω σε 33 ερωτήσεις ....χαχα τρις αγαπημένες φίλες με τίμησαν ...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουράγιο και σε σενα Νικόλ. 33 ερωτήσεις; περιμένω να διαβάσω τις απαντήσεις σου. φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητηρια για το βραβειακι! Υπεροχες οι απαντησεις ειδικα με καποιες γελασα! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Nα τα χιλιάσεις τα βραβειάκια σου! Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου! Σε ευχαριστώ πολύ που μου το χάρισες και εντός των ημερών θα δεις και την δική μου ανάρτηση σεντόνι χιχιχχι φιλιά πολλά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστίνα μου πόσο πολύ μοιάζουμε σε πολλά!!! Αυτά τα ύψη κι εμένα με τρομάζουν!! Κι η Ιταλία γενικά είναι ότι π΄ρεπει για ταξιδάκια!! Και στα ανατολίτικα λέμε ναι!!!!
    Πολύ σε χάρηκα ναζιάρα μου!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι' αυτό μου αρέσουν τα βραβεία με τις ερωτήσεις. Γιατί μέσα από αυτά ανακαλύπτουμε κοινά στοιχεία με ανθρώπους που μπορεί να μην έχουμε δει ποτέ αλλά επικοινωνούμε καθημερινά. Φιλάκια πολλά Μαριλένα. Καλημέρα

      Διαγραφή
  11. Στολίστηκα λίγο φανταχτερά, εβαλα και το μποά! ήρθα λίγο βραδυνή, μα φοράω καλο βρακί!
    καλη ειμαι? εε? να φωτογραφηθώ?

    ωωωω και μιλ μερσί!
    αλλα μην περιμενεις να παίξω, βαριέμαι εως θανάτου ολα αυτά... !
    ωραιο το ταπισερί ομως
    και πάω να δω που θα στολίσω το βραβείο, το οποίο μεταξύ μας, δεν ξέρω και τι λεει...
    μάτς μούτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή