Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

14 bloggers γράφουν ''Το μυστήριο του καφενείου''


Περίληψη προηγούμενου επεισοδίου από την Levina. ΕΔΩ
Η Νάντια πέφτει νεκρή μέσα στο δωμάτιο απο τους άντρες της Λεγεώνας ενώ η Ελπίδα καταφέρνει να διαφύγει. Μπαίνει στο αυτοκίνητο της και ενώ προσπαθεί να συνέλθει απο το σοκ βλέπει ένα θηριώδες κατάμαυρο τζιπ να την ακολουθεί. Το μόνο που της έμενε να κάνει ήταν...
''Μοιραία συνάντηση''
Το μόνο που της έμενε να κάνει ήταν ή να παραδοθεί στη μοίρα που η Λεγεώνα της είχε προκαθορίσει ή να ξεφύγει. Πάτησε ενστικτωδώς το γκάζι. Το μαύρο τζίπ επιτάχυνε με ολοφάνερο το σκοπό της καταδίωξης. Ήταν ο στόχος!
Κρύος ιδρώτας άρχισε να κυλάει  στο πρόσωπο της. Τα χέρια της παγωμένα μα σταθερά. Έστριψε απότομα το τιμόνι του αυτοκινήτου, το οποίο σε μια ξέφρενη πορεία βγήκε από το δρόμο. ‘Όταν το αυτοκίνητό σταμάτησε την τρελή πορεία του, άνοιξε χωρίς δεύτερη σκέψη την πόρτα και πήδηξε με δύναμη έξω. Το κορμί της πονούσε και από το πόδι της έτρεχε αίμα, μα δεν την ένοιαζε. Ήθελε να ζήσει!
Άρχισε να τρέχει με όση δύναμη μπορούσε.

Το μαύρο τζίπ συνέχισε την πορεία του και έστριψε απότομα λίγο παρακάτω, όταν οι επιβάτες του αντιλήφθηκαν τι συνέβη. – Να πάρει είπε βλοσυρά ο οδηγός και έφτυσε με οργή. Δύο κουστουμαρισμένοι γεροδεμένοι άντρες κατέβηκαν γρήγορα από το τζιπ. Άρχισαν σαν λαγωνικά να ψάχνουν για την κοπέλα.

Για καλή της τύχη, βρέθηκε σε ένα απόμερο δασύλλιο στα περίχωρα της πόλης. Το βαθύ σκοτάδι της νύχτας σε συνδυασμό με την πυκνή βλάστηση ήταν με το μέρος της.
Κρύφτηκε σε μια συστάδα από θάμνους. Κουλουριάστηκε σαν μικρό πληγωμένο κουτάβι και ξέσπασε σε κλάματα. Κλάματα λύτρωσης που κατάφερε να ξεφύγει μα συνάμα και κλάματα πόνου για τον άδικο χαμό της Νάντιας.  Μέχρι που την πήρε ο ύπνος. Ένας ύπνος βαθύς και ταραγμένος.

Άνοιξε απότομα τα μάτια καθώς μια ελαφριά ακτίνα ηλίου φώτισε το μικρό καμαράκι από μια χαραμάδα. Πατάχτηκε κατευθείαν όρθια.
-καλημέρα! της είπε καλοσυνάτα μια μεσήλικη γυναίκα.

- που βρίσκομαι; ποια είσαι εσύ; πως βρέθηκα εδώ; Ρώτησε και ο φόβος ήταν ολοφάνερος στη φωνή της.

- Με λένε Μάρθα. Σε βρήκε τα χαράματα στο δασύλλιο  ο Ανέστης, ο γιος μου.

 -Ήσουν χτυπημένη και σχεδόν λιπόθυμη, πετάχτηκε ο Ανέστης, που δεν μιλούσε μέχρι τώρα. Σε μετέφερα στους ώμους μου μέχρι εδώ. Η μάνα περιποιήθηκε τις πληγές σου.
 Τι σου συνέβη κοπέλα μου;

- Σε παρακαλώ Ανέστη μη ρωτάς. Θέλω μόνο μια χάρη. 
Τα χέρια της άγγιξαν απαλά το λαιμό της. Έβγαλε με ευλάβεια την αλυσίδα που φορούσε. Με τρεμάμενα χέρια ξεκρέμασε ένα μενταγιόν. Το άνοιξε και μέσα κρυβόταν ένα σταυρουδάκι. Στη πίσω πλευρά του ήταν χαραγμένη μια διεύθυνση Φ  Αγάπης 33 .
 - Ανέστη θέλω να με πας σε αυτή τη διεύθυνση. Όχι τώρα όμως, το βράδυ. Και σε παρακαλώ κυρία Μάρθα φέρε μου ένα ψαλίδι και ένα καθρέπτη.  

                                            Η Ελπίδα: πηγή φωτογραφίας ιντερνετ

Η γυναίκα την κοίταξε παράξενα μα της έφερε όσα της ζήτησε η όμορφη κοπέλα. Η Ελπίδα ξεκίνησε να κόβει τούφα- τούφα τα μαλλιά της κάτω από τα απορημένα βλέμματα μάνας και γιού. 
Χρυσοχάλκινες μπούκλες έπεφταν στο πάτωμα. Σε λίγη ώρα είχε μεταμορφωθεί. Τα άλλοτε χρυσοχάλκινα μακριά μαλλιά της πήραν θέση από ένα αγορίστικο κοντό κούρεμα. Μα εξακολουθούσε να είναι όμορφη, με αυτά τα μάτια τα υπέροχα γαλαζοπράσινα.                                             
-Ποτέ μου δεν θα ξεχάσω αυτά τα μάτια. Κρύβουν μυστήριο και ζεστασιά μαζί, σκέφτηκε ο Ανέστης και ένοιωσε τρυφερά τσιμπήματα στο μέρος της καρδιάς... Θα κάνω τα πάντα για αυτή...
 
συμμετέχουν οι εξής φίλοι μπλογκερς   Μαρία Νι ...η αρχή του μυστηρίου
 ​Έλενα Λ....μια ανάσα
 MARILISE....Ισιδώρα
 Hengeo...το γιασεμί
 ΕΚΦΡΑΣΟΥ... η Λεγεώνα
 des tzav ...σαν σε όνειρο
 Αριστέα...Ελπίδα
 Funky Monkey...​παράλληλες κινήσεις
 Απάγκιο..." Φ "
 Levina...Διαφυγή
 Xris Kat ''Μοιραία συνάντηση''
 me (maria)
 Xristina
 Georgette B.
 Μαρία Ν.

Την σκυτάλη παίρνει η Μαρία (me maria).

24 σχόλια:

  1. Aν και ειχες μια πολυ δυσκολη συνεχεια ομολογω πως αντεπεξηλθες τελεια!
    Συγχαρητηρια φιλη μου!
    Πολυ καλη συνεχεια!
    Και μου μυριζει αγαπη και αγνα συναισθηματα!
    Για να δουμε!

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική. Οντως δυσκολεύτηκα στην αρχή αλλά μετά οι λέξεις ξεπιδούσαν σαν να το ζούσα ένα πράγμα... Είμαι και εγω περίεργη για την συνέχεια της ιστορίας μας. Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία. Συνεχίζουμε ακάθεκτοι!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία αγχώθηκα στην αρχή μόλις πήρα το μήνυμα σου αλλά τελικά το χάρηκα πάρα πολύ... φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. ΟΚ!Το σασπένς συνεχίζεται!Επάξια συνεχιστής της ιστορίας μυστηρίου.
    Πήρες τη σκυτάλη και της έδωσες και κατάλαβε της ιστορίας...το είπαμε όλες: για ταινία πάει αυτή η ιστορία!
    Ελπίζω να σταθώ αντάξια σας στο προτελευταίο επεισόδιο, γιατί έχετε ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη.Φιλιά γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχ δεν το έχω με το αστυνομικό και το γύρισα σε αισηματικό χαχαχ με δυσκολεψε πολύ πάντως αλλά το χάρηκα.. Για να δουμε τι τροπή θα πάρει η υπόθεση. Οσο για την ταινία συμφωνώ και θέλω τοποσοστό μου χαχαχαχαχα πολλά πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Πολύ μου άρεσε ο τρόπος που το γύρισες στο συναισθηματικό! Είμαι αθεράπευτα ρομαντική και μου αρέσει να βλέπω παντού ιστορίες αγάπης! Είσαι απίστευτα περιγραφική και απόλαυσα πολύ τη συνέχεια σου!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ!!! Δεν το χω καθόλου με το αστυνομικό. Ετσι ξεκίνησα με αστυνομικό και πως τα κατάφερα και μου βγήκε αισθηματικό δεν ξέρω. Αν και ένα διάλλειμμα χαλάρωσης χρειαζόταν στην ιστορία μας...
      φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Πολύ ενδιαφέρουσα συνέχεια! Ανυπομονώ για την εξέλιξη..!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απόλαυσα τό υπέροχο κείμενό σου Χριστίνα μου!Τό έχης κορίτσι μου!Μπράβο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα. Αν και αγχώθηκα στην αρχή. Δεν ήξερα αν θα τα καταφέρω.
      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Επειδή είσαι τρυφερό πλάσμα και ρομαντικό, δεν μου έκανε εντύπωση πως από αστυνομική εσύ το γύρισες σε αισθηματική ιστορία .
    Μπράβο Χριστινάκι !!!! Ελπίζω η επόμενη να συνεχίσει πάνω στα δικά σου χνάρια.
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματινάκι ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια...
      πολλα φιλιά

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστω πολύ Μαρία Έλενα. φιλάκια και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να και ο Ερωτας στο παιχνιδι! Τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωη χωρίς έρωτα γίνεται; Ιστορία χωρίς έρωτα γίνεται;
      φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Έβαλες και μια ρομαντική νότα στην ιστορία!
    Είχα χάσει πολλές συνέχειες και έφτασε πια και η σειρά μου...ελπίζω να είναι κοντά σε αυτό που σκεφτόσουν η δική μου συνέχεια...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να διαβάσω την ιστορία σου. Είμαι σίγουρη ότι θα δώσεις τέλεια συνέχεια...
      φιλιά

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία η συνέχειά σου και ενδιαφέρουσα, Χριστίνα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα μια δυνατή ιστορία έχει και δόση αγάπης μέσα στα σπλάχνα της. Ωραία η συνέχειά σου Χριστίνα (είμαι η Νίκη και παρακολουθώ τις ιστορίες σας με πολύ ενδιαφέρον), να είσαι καλά. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστίνα έδωσες υπέροχη και ενδιαφέρουσα συνέχεια στην ιστορία. Μπράβο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία συνέχισες Χριστινάκι μου με μυστήριο και μια δόση τρυφερότητας !! Δεν έχω ιντερνετ , ένα στικάκι μόνο και αργεί ....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έστω και πολύ καθυστερημένα, είπα να αφήσω ένα σχόλιο για τα εύσημα, μιας και ήμασταν "συνάδελφοι".

    Καλά να περάσεις το τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή