Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Ο μυστικός μου Άγιος Βασίλης

... έφτασε επιτέλους. Κουρασμένος και ταλαιπωρημένος.

 Τα Ελτά έκαναν πάλι τα μαγικά τους...

Δεν πειράζει όμως, το αποτέλεσμα μετράει. Και το αποτέλεσμα μου έφερε πολύ χαρά.

Γιατί είναι ωραίο το συναίσθημα του να δίνεις και να παίρνεις αγάπη.

Ο μυστικός μου Άγιος Βασίλης φέτος είναι η Μαρία- Έλενα από το μπλοκ ''Μαρία Έλενα δημιουργίες''

Μια όμορφη χειροποίητη καρτούλα με γλυκιές ευχές, ένα γούρι από κανέλλα για το 2015, που σίγουρα το χρειάζομαι για καλή τύχη και ένα ημερολόγιο, το οποίο θα το πάρω στο γραφείο μου:




 Ευχαριστώ πολύ - πολύ Μαρία Έλενα!!

 Και για τα δωράκια και για τις ευχές.

Εύχομαι ολόψυχα το 2015 να σου δώσει ότι επιθυμείς.

Στην γλυκιά Μαριλένα, από το μπλοκ Marilenaspotofart που διοργάνωσε το My secret santa,
εύχομαι υγεία, αγάπη και του χρόνου να διοργανώσει ξανά αυτή την όμορφη ανταλλαγή δώρων και αγάπης.

Σας αφήνω νεραϊδένιες μου.

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλες.

Φιλάκια !!!




 

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τά δωράκια σου Χριστίνα μου!
    Νά τά χαρείς!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα καιρό να σου πω μια καλησπέρα!!! Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου !!! Καλό και χαρούμενο Σαββατοκυριακο Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να τα χαρείς τα όμορφα και μοσχομυρστά δωράκια!!! :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα! Να τα χαρείς!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά, Χριστίνα!! Να τα χαρείς τα δωράκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είσαι καλά να χαρείς τα δωράκια σου,.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να τα χαρεις ολα!καλημερα και καλη εβδομαδα να εχουμε φιλη μου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 'Ομορφα τα δωράκια σου,!!!! κι από ότι βλέπω θα έχεις 2 ημερολόγια για τον καινούργιο χρόνο,
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή